שירותי גיבוי

השירות ניתן באמצעות מערכת הגיבוי המרכזית של האוניברסיטה הממוקמת מחוץ לקמפוס.

הזמנת השירות

הפניה מתבצעת באמצעות מערכת ממוחשבת אשר מנתבת את הקריאה לגורם המטפל באגף המחשוב ביעילות ובצורה שקופה.

הפונה לאגף המחשוב יכול לעקוב אחרי הפניה ולדעת מה מצב הטיפול בה, כמו כן, ניתן להוסיף הערות במהלך הטיפול ובסוף התהליך ניתן גם למלא סקר ולהעריך את הטיפול בפניה.

לקריאה נדרש לצרף טופס רכישת שירותי תמיכה בתחנת עבודה ושירותים נוספים.

לפתיחת קריאה יש להיכנס לפורטל להזמנת קריאות שירות.

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>