מרכז תמיכה HelpDesk

צוות מוכשר ומיומן של תומכים, אשר הוכשרו למתן פתרונות וסיוע לאנשי הסגל המנהלי, הסגל האקדמי, הסטודנטים ואוכלוסיות נוספות הקשורות לאוניברסיטה.

 הפניה למדור התמיכה מתבצעת במספר דרכים:

  1. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת דרך האתר
  2. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת helpdesk@tau.ac.il
  3. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות פקס שמספרו: 1533-642-3318
  4. שיחת טלפונית למרכז התמיכה בטלפון: 03-6408888
  5. הגעה פיזית למרכז השירות, בניין האגף למחשוב, בניין קולדר הבן, קומה ב' חדר 207

 

השירותים כוללים את רוב נושאי המחשוב הקיימים באוניברסיטת תל אביב, בין היתר: טיפול בקודים ובסיסמאות, גישה מרחוק מהבית, התחברות לרשתות אלחוטיות בקמפוס, תמיכה בכל בקשור בדוא"ל האוניברסיטאי בשרתים השונים, הגדרות תקשורת, תמיכה בשימוש בספריות, תמיכה במערכת חילן-נט, חלוקת תוכנות שנרכשו ב-E-shop,  תמיכה בכניסה לבידינג ונושאים רבים נוספים.

בנוסף, מרכז התמיכה הינו הגוף המקשר בין אגף המחשוב לבין מתאמי המחשוב בפקולטות השונות.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר מרכז התמיכה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive