מרכז תמיכה HelpDesk
צוות מוכשר ומיומן של תומכים, אשר הוכשרו למתן פתרונות וסיוע לאנשי הסגל המנהלי, הסגל האקדמי, הסטודנטים ואוכלוסיות נוספות הקשורות לאוניברסיטה.
הפניה למדור התמיכה מתבצעת במספר דרכים:
- פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת דרך האתר
- פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת helpdesk@tau.ac.il
- פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות פקס שמספרו: 1533-642-3318
- שיחת טלפונית למרכז התמיכה בטלפון: 03-6408888
- הגעה פיזית למרכז השירות, בניין האגף למחשוב, בניין קולדר הבן, קומה ב' חדר 207
השירותים כוללים את רוב נושאי המחשוב הקיימים באוניברסיטת תל אביב, בין היתר: טיפול בקודים ובסיסמאות, גישה מרחוק מהבית, התחברות לרשתות אלחוטיות בקמפוס, תמיכה בכל בקשור בדוא"ל האוניברסיטאי בשרתים השונים, הגדרות תקשורת, תמיכה בשימוש בספריות, תמיכה במערכת חילן-נט, חלוקת תוכנות שנרכשו ב-E-shop, תמיכה בכניסה לבידינג ונושאים רבים נוספים.
בנוסף, מרכז התמיכה הינו הגוף המקשר בין אגף המחשוב לבין מתאמי המחשוב בפקולטות השונות.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר מרכז התמיכה.