מרכז תמיכה HelpDesk
צוות מוכשר ומיומן של תומכים, אשר הוכשרו למתן פתרונות וסיוע לאנשי הסגל המנהלי, הסגל האקדמי, הסטודנטים ואוכלוסיות נוספות הקשורות לאוניברסיטה.
הפניה למדור התמיכה מתבצעת במספר דרכים :
-
פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת דרך הפורטל להזנת קריאות שירות
-
פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת helpdesk@tau.ac.il
-
שיחה טלפונית למרכז התמיכה בטלפון: 03-6408888
-
שיחת וואצאפ בטלפון 055-2408888
-
צ'ט דרך הממשק בחלק התחתון הימני של כל הדפים
-
הגעה פיזית למרכז השירות; בניין האגף למחשוב ע"ש יצחק ורות זיסקינד, חדר 101
שעות הפעילות של מרכז התמיכה הינם בימים א' - ה' , בין השעות 08:30-18:30
השירותים כוללים את רוב נושאי המחשוב הקיימים באוניברסיטת תל אביב, בין היתר: טיפול בקודים ובסיסמאות, גישה מרחוק מהבית, התחברות לרשתות אלחוטיות בקמפוס, תמיכה בכל בקשור בדוא"ל האוניברסיטאי בשרתים השונים, הגדרות תקשורת, תמיכה בשימוש בספריות, תמיכה במערכת חילן-נט, חלוקת תוכנות שנרכשו ב-E-shop, תמיכה בכניסה לבידינג ונושאים רבים נוספים.
בנוסף, מרכז התמיכה הינו הגוף המקשר בין אגף המחשוב לבין מתאמי המחשוב בפקולטות השונות.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר מרכז התמיכה.