מרכז תמיכה HelpDesk

צוות מוכשר ומיומן של תומכים, אשר הוכשרו למתן פתרונות וסיוע לאנשי הסגל המנהלי, הסגל האקדמי, הסטודנטים ואוכלוסיות נוספות הקשורות לאוניברסיטה.

 

הפניה למדור התמיכה מתבצעת במספר דרכים :

  1. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת דרך הפורטל להזנת קריאות שירות

  2. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת helpdesk@tau.ac.il

  3. שיחה טלפונית למרכז התמיכה בטלפון: 03-6408888

  4. שיחת וואצאפ בטלפון 055-2408888

  5. צ'ט דרך הממשק בחלק התחתון הימני של כל הדפים

  6. הגעה פיזית למרכז השירות; בניין האגף למחשוב ע"ש יצחק ורות זיסקינד, חדר 101

שעות הפעילות של מרכז התמיכה הינם בימים א' - ה' , בין השעות 08:30-18:30

 

 

השירותים כוללים את רוב נושאי המחשוב הקיימים באוניברסיטת תל אביב, בין היתר: טיפול בקודים ובסיסמאות, גישה מרחוק מהבית, התחברות לרשתות אלחוטיות בקמפוס, תמיכה בכל בקשור בדוא"ל האוניברסיטאי בשרתים השונים, הגדרות תקשורת, תמיכה בשימוש בספריות, תמיכה במערכת חילן-נט, חלוקת תוכנות שנרכשו ב-E-shop,  תמיכה בכניסה לבידינג ונושאים רבים נוספים.

בנוסף, מרכז התמיכה הינו הגוף המקשר בין אגף המחשוב לבין מתאמי המחשוב בפקולטות השונות.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר מרכז התמיכה.

 

 

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>