מרכז תמיכה HelpDesk

צוות מוכשר ומיומן של תומכים, אשר הוכשרו למתן פתרונות וסיוע לאנשי הסגל המנהלי, הסגל האקדמי, הסטודנטים ואוכלוסיות נוספות הקשורות לאוניברסיטה.

 הפניה למדור התמיכה מתבצעת במספר דרכים:

  1. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת דרך האתר
  2. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת helpdesk@tau.ac.il
  3. פתיחת קריאת שירות במערכת הממוחשבת באמצעות פקס שמספרו: 1533-642-3318
  4. שיחת טלפונית למרכז התמיכה בטלפון: 03-6408888
  5. הגעה פיזית למרכז השירות, בניין האגף למחשוב, בניין קולדר הבן, קומה ב' חדר 207

 

השירותים כוללים את רוב נושאי המחשוב הקיימים באוניברסיטת תל אביב, בין היתר: טיפול בקודים ובסיסמאות, גישה מרחוק מהבית, התחברות לרשתות אלחוטיות בקמפוס, תמיכה בכל בקשור בדוא"ל האוניברסיטאי בשרתים השונים, הגדרות תקשורת, תמיכה בשימוש בספריות, תמיכה במערכת חילן-נט, חלוקת תוכנות שנרכשו ב-E-shop,  תמיכה בכניסה לבידינג ונושאים רבים נוספים.

בנוסף, מרכז התמיכה הינו הגוף המקשר בין אגף המחשוב לבין מתאמי המחשוב בפקולטות השונות.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר מרכז התמיכה.

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive