אינפו: הסימנים שיגרמו לך להתקשר לאבטחת המידע

אם הרגשתם לאחרונה שמשהו לא ממש בסדר עם המחשב? אולי מישהו פרץ לכם למחשב או לטלפון
החכם? אתם לא בדיוק יודעים לומר מה, אבל התעוררה בכם תחושה שהוא לא עובד תקין. מתי נכון
להתקשר למנהל אבטחת המידע בארגון ולומר לו שיש חשש שאולי פרצו למחשב? ובמחשב האישי
בבית, מתי נכון להתקשר לטכנאי שיבדוק את המחשב? אם חוויתם את אחד הסימנים האלו, כדאי
שתתקשרו עכשיו לאבטחת המידע/לטכנאי.
● הייתה תקלה במחשב ובעקבותיה קיבלתם שגיאה על מסך כחול ("מסך כחול")
● המחשב התחיל לעבוד באיטיות שאינה אופיינית לו
● הגלישה שלכם איטית, לא משנה באיזו רשת אתם גולשים
● יישומים נפתחים באופן עצמאי
● הסמן של העכבר זז בלי שהזזתם אותו
● גיליתם יישומים חדשים שלא אתם התקנתם
● בזמן גלישה נפתחים לכם חלונות\טאבים באופן אוטומטי או שקופצים לכם הרבה פופ-אפים
במסך
● נוספו לדפדפן שלכם תוספים שאתם לא זוכרים שהתקנתם
● תוכנת האנטי וירוס שלכם מנותקת ואי אפשר להפעילה מחדש
● קיבלתם דוא"ל / SMS מוזר או חשוד ופתחתם את הצרופה/לחצתם על הקישור
● חברים
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>