פתרון בעיות בשימוש במערכת
ניתן לעבוד עם המערכת הדפדפנים הבאים בלבד:
- Internet Explorer11
- Firefox
במידה ומותקנת על המחשב גרסה אחרת של explorer יש לשדרגה לגרסה 11.
יש למנוע חסימה של חלונות קופצים. (Turn off Pop-up Blocker).
בכניסה הראשונה למערכת החדשה (לאחר השדרוג), ייתכן שבכניסה לטפסים יופיע החלון הבא:
יש לסמן V ולהקליק על Run כפי שמתואר בצילום המסך (ואז הודעה זו לא תופיע שוב).
במידה ובטעות נלחץ כפתור ה CANCEL - יתכן ויופיע מסך ריק – יש במקרה זה לצאת ולהיכנס שוב ולפעול בהתאם להנחיה .
משתמשי "רכש", אשר משתמשים ב- Internet Explorer (בעיה זו אינה מופיע למשתמשים ב FIREFOX) , ושפת ברירת המחדל של ה- explorer היא עברית, יתקלו בשיבושים בתצוגה של סל הקניות.
על מנת לפתור בעיה זו, יש לפעול כך:
חלונות 7
- קליק על Tools
- קליק על: Internet Options
- קליק על: Languages
- יש להעביר לראש הרשימה את "אנגלית" באמצעות קליק על: Move up
אם השפה האנגלית לא מופיעה יש להוסיף אותה באמצעות קליק על: Add ולהעבירה לראש הרשימה.
התוצאה הסופית אמורה להיראות כך:
חלונות 8.1
- קליק על Tools
- קליק על: Internet Options
- קליק על: Languages
- קליק על: Set Language Preferences
- יש להעביר לראש הרשימה את "אנגלית" באמצעות קליק על: Move up
אם השפה האנגלית לא מופיעה יש להוסיף אותה באמצעות קליק על: Add a language ולהעבירה לראש הרשימה.
התוצאה הסופית אמורה להיראות כך:
כאשר מעלים תדפיסים מתוך מסכי ה- ,FORMS בדפדפן Internet, הם נפתחים בדפדפן חדש המוסתר מתחת לדפדפן בו אנו עובדים. זה נראה "כאילו" התדפיס לא עולה.
על מנת להימנע מכך, מומלץ להגדיר מראש בדפדפן כך שדפים חדשים יפתחו בלשונית חדשה באותו דפדפן עצמו.
- קליק על Tools
- קליק על: Internet Options
- קליק על: General
- קליק על Tabs
- יש לסמן נקודה ב- Always open pop-ups in a new window
- קליק על: OK