הקמת דרישה בחנות - אגף המחשוב

 

1. כניסה למערכת ERP

 

יש להיכנס לאתר MyTAU ולבצע הזדהות :

 

צילום מסך - הזדהות אוניברסיטאית

 

 

צילום מסך - התקשרות למערכת ERP

 

 

2. כניסה לרכש

 

צילום מסך - כניסה לרכש 1

 

 

צילום מסך - כניסה לרכש 2

 

 

צילום מסך - הוספה לעגת קניות והמשך לקופה

 

 

צילום מסך - כניסהלרכש 3

 

 

3. הוספת ההצעה (קובץ PDF) כנספח

 

יש ללחוץ על "הוספת נספח" (למטה מימין) על מנת שניתן יהיה להוסיף את קובץ ההצעה האחרון שהתקבל (PDF).

ייתכן והתקבלו מספר הצעות עד שהכול הוסכם ולכן יש להוסיף את ההצעה האחרונה והמוסכמת.

מומלץ לתת שם לנספח כמספר ההצעה, לדוגמא: S1003041

תהליך ההוספה הוא בחירת קובץ מספריה במחשב/ברשת.

 

 

 

4. הוספת סעיף תקציב

 

צילום מסך - הוספת סעיף תקציב 1

 

 

צילום מסך - הוספת סעיף תקציב 2

 

 

5. ואם עדיין לא ברור לי?

 

בכל יחידה באוניברסיטה ישנו.ה רכז.ת רכש שזו בדיוק עבודתם.ן.

יש לפנות אליהם (בצירוף המייל עם הצרופה וההצעה) על מנת שיוכלו לסייע בידיכם.ן להשלים את התהליך.

חשוב לממש את הרכש בהקדם האפשרי ובצמידות למועד קבלת ההצעה על מנת לשריין את המחירים וגם לשם הבטחת רציפות השירותים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>