הקמת דרישה בחנות - אגף המחשוב
1. כניסה למערכת ERP
יש להיכנס לאתר MyTAU ולבצע הזדהות :
2. כניסה לרכש
3. הוספת ההצעה (קובץ PDF) כנספח
יש ללחוץ על "הוספת נספח" (למטה מימין) על מנת שניתן יהיה להוסיף את קובץ ההצעה האחרון שהתקבל (PDF).
ייתכן והתקבלו מספר הצעות עד שהכול הוסכם ולכן יש להוסיף את ההצעה האחרונה והמוסכמת.
מומלץ לתת שם לנספח כמספר ההצעה, לדוגמא: S1003041
תהליך ההוספה הוא בחירת קובץ מספריה במחשב/ברשת.
4. הוספת סעיף תקציב
5. ואם עדיין לא ברור לי?
בכל יחידה באוניברסיטה ישנו.ה רכז.ת רכש שזו בדיוק עבודתם.ן.
יש לפנות אליהם (בצירוף המייל עם הצרופה וההצעה) על מנת שיוכלו לסייע בידיכם.ן להשלים את התהליך.
חשוב לממש את הרכש בהקדם האפשרי ובצמידות למועד קבלת ההצעה על מנת לשריין את המחירים וגם לשם הבטחת רציפות השירותים.