בקשת אישור לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

מדיניות אבטחת המידע ומדיניות הנגישות של האגף למחשוב מחייבות את בעלי האתרים, אחת לשנה, לבצע תהליך בדיקה, על מנת לוודא שהאתר אכן עומד בתנאים הדרושים.

לאחר הבדיקה, המערכת מאריכה את תוקף זמינות האתרים לגישה מחוץ לקמפוס.

 

לצורך כך על בעל האתר להיכנס למערכת ולמלא שם את השדות הדרושים, בהתאם להנחיות שלהלן.

 

פעולה זו של בעל האתר פותחת שתי קריאות שירות:

  1. האחת מיועדת לצוות אבטחת מידע (של האגף למחשוב) 
  2. והשנייה לאחראית על הנגישות (הגב' ענת קורן מיחידת הבטיחות).

ברגע ששני הגופים הללו בודקים את האתר ומאשרים, תוקף זמינות האתר מחוץ לקמפוס מתחדש.

 

המערכת דואגת לשלוח מייל תזכורת לבעלי האתרים מבעוד מועד, כולל קישור לדף הנחיות מפורט, המלמד איך לבצע את הפעולה.


 

 

  1. היכנסו לאיזור האישי (של בעלי האתר)
  2. בצעו את הפעולות המפורטות בתמונות שלהלן:

 

printscreen of login window

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

צילום מסך - הנחיות להגשת בקשה לזמינות אתר מחוץ לקמפוס

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>