צפייה בנתוני חשבון וביצוע פעולות
במסך הזה תוכלו לאתר ולצפות בנתוני חשבונות, כמו גם לבצע פעולות למיניהם.
1.יש להתחבר למערכת TUCA
2. ללחוץ על לשונית "יישום"
3. ללחוץ על "צפייה בנתוני חשבון וביצוע פעולות"


4. החיפוש מתבצע לפי שם משתמש, מספר זהות או דרכון ולחיצה על כפתור חפש.
עליכם לבחור את החשבון הרצוי מתוך הרשימה. לאחר בחירת החשבון, המערכת תציג נתונים בחלק של פרטי בעל החשבון ופרטי החשבון.


5. בחלק של פרטים אישיים של בעל החשבון :
-
- הכפתור יוצג רק במידה והחשבון מקושר לאנוש (כלומר אינו חשבון משאב או אורח).
בלחיצה על הכפתור, ניתן לראות פרטים אישיים של המשתמש (שם באנגלית, כתובת מגורים, תאריך לידה, מין,
כתובת מייל פרטית וכדומה).
-
- הכפתור יוצג במידה והחשבון אינו מקושר לאנוש (משאב או אורח). הכפתור יופיע רק למתאמי המחשוב שהחשבון הוא ביחידת התיאום שלהם.
6. בחלק של פרטי חשבון :
:
למתאמי המחשוב הכפתור יופיע רק במקרים שהחשבון נמצא בניהול של יחידת התיאום שלו. פעולה זו לא תתאפשר עבור חשבון שטרם הופעל.
בתהליך תקין, בעל החשבון אמור לבצע תהליך איפוס סיסמה עצמי, שבסופו הוא קובע סיסמה לחשבון.
:
הגשת בקשה בשם בעל החשבון/המשתמש.
יתאפשר רק אם החשבון נמצא ביחידת התיאום של המתאם. הפעולה לא זמינה עבור חשבון שטרם הופעל.
הבקשה תישלח אל מנהלי מרכז התמיכה לבדיקה ואישור/דחייה.
בנוסף, יישלח מייל אל מבקש הבקשה ואל המשתמש עצמו, על כך שהתקבלה בקשה לביצוע שינוי שם משתמש שיכלול מספרים פרטים והסברים.
רק לאחר שכל הגורמים ביצעו את השינויים הרלוונטיים, תתקבל הודעת אישור ממנהל מרכז התמיכה לשינוי שם משתמש.
:
שינוי עבור המשתמש/בעל החשבון.
במסך זה ניתן להגדיר כתובת מייל ראשית (במידה ויש גם MAIL וגם TAUEX).
בנוסף, ניתן גם להגדיר כינוי (alias) לחשבון המייל האוניברסיטאי הראשי. הכתובת הזאת תופיע באלפון.
יתאפשר רק אם החשבון נמצא ביחידת התיאום של המתאם. הפעולה לא זמינה עבור חשבון שטרם הופעל.
:
ייפתח מסך חדש לביצוע בקשה להרשאה עבור החשבון המבוקש.
הבקשה תישלח אם מנהל מרכז התמיכה לאישור/דחייה.
המענה יישלח במייל גם למשתמש עצמו וגם למתאם המחשוב שהגיש את הבקשה.
:
בלחיצה על הכפתור "היסטוריה של בעל החשבון" יופיע חלון עם טבלה שמציגה את כל הפעולות המשמעותיות
שהתרחשו במחזור חיי החשבון:
- תאריך יצירה
- תאריך הפעלת החשבון
- היסטוריית שמות משתמש לחשבון
- היסטוריית פעולות בחשבון
:
ניתן לראות את ההנחיות בדף שיוך ליחידת תיאום (TAKE).
:
יופיע רק עבור חשבונות מסוג אורח או משאב (פקולטטי).
בלחיצה על הכפתור ייפתח חלון קטן לאיתור אנשים. יש לבחור את המארח החדש וללחוץ על אישור.
